sunnuntai 7. maaliskuuta 2021

Lempikuukauteni maaliskuu

Talvi alkaa olla virallisesti ohi. Tammikuu tuntui loputtomalta ja helmikuu meni hujauksessa ohi. Helmikuu meni kyllä jossain ihme sumussa enkä rehellisesti sanottuna uhrannut blogille paljonkaan ajatuksia. Tuntui, että on kiire, mutta oikeasti ei ollut kiire mihinkään. Oli vain kaikkea muuta, etten ehtinyt paneutua mihinkään oikein kunnolla. 


Tein joku aika sitten pitkään mieltä rassaavan päätöksen ja yhdistin Instagramin puolella blogin ja henkilökohtaisen elämäni tilit ja aika on jotenkin uponnut siihen, kun olen laavannut kuvia läpi. Jotta tilini voisi olla julkinen, halusin poistaa tunnistettavat kuvat lapsista. Ainakin vasta julkaistut. Haluan heidän säilyttävän yksityisyytensä, vaikka äiti onkin ehkä jonkin sortin wannabe-vaikuttaja. Julkisen tilin myötä olen saanut hurjasti uusia seuraajia, joka on ollut hassua ja hämmentävää. 

Samalla, kun olen hengaillut Instassa, olen saanut monenlaisia ahaa-elämyksiä sisustuksen puolella, mutta näistä myöhemmin lisää. Kotia olen karsinut kevätkuntoon siivoilemalla kaappeja ja mieleen on syöpynyt muutamia sisustushaaveita. 

Arki on meillä rullannut aika samaan tyyliin kuin ennenkin. Hirveästi emme käy juuri missään muutenkaan, joten nämä loputtomalta piinalta tuntuvat poikkeusolot eivät ole juuri meitä hetkauttaneet. Kieltämättä kuitenkin pientä taisteluväsymystä alkaa jo olla, mutta uudet rajoitukset on vaan otettava vakavasti. Pitää vaan vielä jaksaa. Monet suunnitelmatkin tälle kuulle meni uusiksi, kun korona tuli liian lähelle, mutta ei auta itkut markkinoilla. 

Viime aikoina lähipiirissä on tapahtunut ikäviä asioita, joten elämä on heittänyt muutenkin häränpyllyä ja olen kokenut suurta epäreiluutta koko maailmankaikkeutta vastaan. Välillä olen itkenyt ja ahdistunut tulevasta, mutta silti ajatellen, että päivä kerrallaan. Tämä toi väistämättä myös perspektiiviä omaan korona-ahdistukseen. 

Maaliskuu on ehdottomasti ollut aina minun yksi lemppari kuukausi. Johtuneeko siitä, että maaliskuussa vietetään minun synttäreitä sekä talvilomaa, aurinko alkaa oikeasti jo lämmittämään ja maaliskuu on ulkoharrastuksille, kuten hiihdolle ja laskettelulle, mielestäni parasta aikaa.

Kesään ei ole kuitenkaan enää kuin kolme kuukautta! Ihanaa! Mukavaa maaliskuuta kaikille! Ulkoillaan, hengitetään ja nautitaan! Ja hei, hyvää huomista naistenpäivää kaikille ihanille naisille! Olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet. <3

-Mari




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti