perjantai 2. heinäkuuta 2021

20 kysymystä kesästä

Onnea kaikki Mari, Maija, Maria, Meeri, Kukka-Maaria, Maaria, Maiju, Maikki, Marika ja Riia nimiset. Tänään on myös minun nimipäiväni, joten on hyvä syy tälle postaukselle. Jasmin blogista Valokuvaajan silmin haastoi minut vastaamaan 20 kysymykseen kesästä. Tässäpä tulee siis minun vastaukset. Samalla pääset tutustumaan minuun lisää. 

1. Mekko vai housupuku? Puen aina mekon mikäli se on vaan mahdollista ja järkevää. 

2. Shortsit vai hame? Shortseilla haen yleensä rennompaa lookkia. Hameen kanssa yläosan miettiminen on vaikeampaa. 


3. Lippis vai lierihattu? Nykyään minulla on jopa kaksi lierihattua, jotka on mukavan vilpoisia helteellä ja suojaavat myös kasvoja auringolta. Lippistä käytän lähinnä urheillessa. 


4. Pehmis vai jäätelöpallo? Pehmis ja tietty sekoituksella. 


5. Herneet vai mansikat? Tuoreet, suomalaiset mansikat on kyllä niin makoisia! Sitä paitsi olen allerginen tuoreille herneille. 


6. Palju vai poreallas vai järvivesi? Kesällä järveen on kyllä niin huippua pulahtaa kuumasta saunasta. 


7. Grilliherkut vai kesäkeitto? Grillatut kasvisnyytit on kyllä niin herkullisia ja muutkin grilliherkut. 


8. Mökki vai teltta? Mökki. En ole oikein koskaan ollut telttailutyyppiä, mutta olen alkanut opettelemaan telttailemista. 


9. Varjo vai auringonpaiste? Olin ennen aikamoinen auringonpalvoja, mutta nykyään on kiva myös loikoilla varjossa. 


10. Kesäsade vai kesätuuli? Riippuu tuulesta ja sateen kylmyydestä! :D


11. Lavatanssit vai festarit? Ehdottomasti festarit!


12. Roadtrip vai riippumatto? Reissussa on mukava käydä, mutta kotona on parasta. 


13. Myöhään nukkuminen vai aikaiset aamut? Olen aina ollut aamuvirkku. Aamulla muiden vielä nukkuessa on ihana tassutella hyvin nukutun yön jälkeen keittiöön ja laitella kahvit rauhassa tippumaan ja juoda ensimmäinen kuppi kaikessa hiljaisuudessa. 


14. Ravintola vai picnic? Ehkä picnic omalla terassilla. :)


15. Päivä rannalla vai huvipuistossa? Rannalla. Huvipuistot on minusta liian meluisia paikkoja ja nykyään minulle tulee huono olo jo pelkästään eri kieputtimien katselusta. 


16. Matkailu kotimaassa vai ulkomailla? Kesällä ehdottomasti kotimaassa. Suomessa on niin mahtavia paikkoja!


17. Trampoliini vai löhötuoli? En ole hyvä temppuilemaan. Itsesuojeluvaistoni on liian vahva, joten tyydyn katselemaan löhötuolista muiden taitavia temppuja. 


18. Sandaalit vai tennarit? Olen aina ollut tennarityttöjä, mutta lämpimällä kelillä ehdottomasti sandaalit, mutta ei missään nimessä korolliset. :)


19. Hehkuva kesämeikki vai ilman meikkiä? Jos lähden käymään jossakin, niin kyllä kesälläkin pitää vähän pilkettä silmäkulmassa olla ja huulissa kiiltoa. 


20. Kukkien istuttaminen vai kasvimaan lannoitus? Tällä hetkellä tyydyn kukkien istuttamiseen. Haaveena on kuitenkin pieni viljelylaatikko tai joskus jopa oma pieni kasvimaa. 


Saitko jotain lisätietoa minusta? :)

-Mari





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti